Zoek

Anti-agressie
Hebt u wel eens te maken met boze klanten? Kunt u in uw organisatie niet om agressieve bezoekers heen? Zijn sommige cliënten moeilijk te hanteren bij een conflict? Dan kan uw opstelling het verschil maken. Als u op de juiste manier reageert voorkomt u dat een conflict uit de hand loopt. Hoe u dat doet, leert u tijdens de incompany anti-agressietraining.

 

Omgaan met agressie
Anti-agressie. Dat is uw uitdaging: recht doen aan het gevoel van de andere partij, maar niet alles accepteren. Tijdens de incompany anti-agressietraining leert u  als eerste agressie te herkennen. Belangrijk daarbij is hoe anderen, maar ook uzelf omgaan met een conflict. De conflicthanteringstijlen. Bij het omgaan met agressie zijn communicatietechnieken heel belangrijk. Die geven we veel aandacht tijdens de training. U krijgt de-escalerende technieken onder de knie: een aanpak waarmee u voorkomt dat agressie tot een uitbarsting komt.

 

Cursus op maat
De incompany anti-agressietraining stelt OBN op maat samen voor u. Niet alleen de locatie is maatwerk. Ook de cursusinhoud stemmen we af op uw wensen en de specifieke situatie in uw organisatie.

NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte

Ontvang het laatste nieuws van
OBN voortaan per e-mail

REFERENTIES

CURSUS IN BEELD

Bekijk onze bedrijfsvideo's

Video's van onze diensten,
zoals Cursussen, Tarining, en
praktijk. Bekijk »

MEER WETEN?

Of bel 0318 - 541 943 voor meer
informatie. Onze deskundige
medewerkers staan u graag te woord.

Gegevens

OBN is een handelsnaam van
Alfa Control BV
Inschrijfnummer KvK 30220153 Rekeningnr. ABN AMRO 46.12.28.297
 

Contact

Alfa Control BV 
KVK 30220153
Rek.nr. ABN AMRO 461228297
Nieuweweg Noord 314 b-26
3905LX Veenendaal
T.0318-541943